poniedziałek, 7 maja 2012

Mój sportowy IN & OUT .

Dziś zajmę się takim własnym in and out'em . Przedstawię wam rzeczy, które eliminuję w swojej sportowej garderobie, a które wręcz uwielbiam . :)

Zacznę od swojego "INU", gdyż tego jest zdecydowanie więcej . :)

1) Bluzy do joggingu :P Ja swoją ostatnio nabyłam w Cropp'ie, lecz z powodu zepsutego USB niestety jej wam nie zaprezentuję .. Ale gorąco polecam, są wygodne, schludne, modne i nie takie drogie . :))
2) Męskie luźne dresy . Tu szcególnie chodzi o spodnie . :D są po prostu świetne . :) A dziewczętom pasują .
3) Materiałowe dresy . Mnie najczęściej kojarzą się z tancerzami . :) Wygodne, a wyglądają super . :D
4) Luźne koszulki . Królowe wszystkich wf-ów . A wybór ogromny .

A teraz mój "OUT" w tym notowaniu . Są nim luobcisłe dresy . Po prostu nie mogę patrzeć na ludzi na zawodach tak ubranych . ( Nie chcę tu oczywiście nikogo urazić - to są tylko moje gusta)


Nie założyłabym nigdy czegoś takiego . Wręcz mnie to przeraża . Ale to jest moja opinia . :)


To takie małe notowanie - takie będą pojawiać się częściej w różnych tematach z jednym, czy dwoma OUTAMI . :) Mam nadzieję, że to się spodoba . :P A jak tam u was ? U mnie pogota nareszcie się popsuła - i wierzcie mi, czekałam na to . Deszcz i plucha . Yeach ! :D Dziś dużo nauki . Cóż - koniec roku, trzeba się brać . Ale postaram się nie zaniedbać bloga . :D I może kupię już to USB . Mam wam tyle do pokazania .
Pzdrawiam :*

P.S - MAŁA REKLAMA . Zostałam poproszona w komentarzu o zareklamowanie pewnego bloga . Jest to także dla mnie pewnego rodzaju wyróżnienie .Weszłam na bloga dziewczyn i strasznie przypadł mi do gustu, także i was zapraszam . :) Więcej napiszę w następnym poście . :)

 Tutaj link :) www.modowostylowo.blogspot.com

sobota, 5 maja 2012

Taaaaaaaaag ! :D

Otagowała mnie : olęcjan ♥

Zasady :
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w swoim tagowym poście/
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.


Pytania od olęcjan ♥ :D

1) Skąd pomysł na bloga ?
    Oglądałam w internecie wiele innych blogów :) I zapragnęłam mieć także swój . :P
2) Twoje marzenie ?
    Nie będę tego zdradzała publicznie, bo się nie spełni :P
3) Jaki masz pseudonim ?
    Nie posiadam pseudonimu :P
4) Czy chwalisz się tym, że piszesz bloga ?
    Nikt ze znajomych nie wie, że piszę bloga . :D
5) Ulubiony film ?
    Pamiętnik ♥
6) Parę ulubionych piosenek ?
    Hmmm . Wszystkie 30 Seconds To Mars ! A naj : " This is war" :P
7) Masz rodzeństwo ?
    Tak, dwie siostry :P
8) Masz najlepszego przyjaciela ?
    Miałam , ale okazało się że nie był najlepszy . Teraz podchodzę do tego z większym dystansem .
9) Ulubiony przedmiot w szkole ?
    Godzina wychowawcza -.- :D
10) Wakacje vs. ferie .
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakacje ! :D Bo ciepełko .
11) Jaki jest twój ulubiony smak frugo i tymbarka ?
    Frugo - czarny, a tymbark - jabłko i brzoskwinia . :)



Osoby, które taguję :
1) http://modowostylowo.blogspot.com/
2) http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/
3) http://urban-flavour.blogspot.com/
4) http://monikaozdoba.blogspot.com/
5) http://monikaozdoba.blogspot.com/
6) http://nikolettap.blogspot.com/
7) http://poprostuja-domi12330.blogspot.com/
8) http://blondynki-przepis-na-zycie.blogspot.com/
9) http://show-me-your-emotions.blogspot.com/
10) http://street0fashion.blogspot.com/
11)http://magda12022.blogspot.com/

Moje pytania :
1) Uprawiasz sport?
2) Jaki masz kolor oczu ?
3) Góry czy morze ?
4) Jakiej muzyki słuchasz ?
5) Opisz swój styl w trzech słowach .
6) Masz chłopaka ?
7) Blondyn czy brunet ?
8) Ulubiony serial telewizyjny ?
9) Ulubiony kosmetyk .
10) Ulubiony kolor .
11) Twoje hobby .



Zapraszam do komentowania i taaaagowania moi drodzy :D
Pozdrawiam :*


TAG SPECJALNY :) dla ukochanego bloga :http://extranjera-corazon.blogspot.com/

piątek, 4 maja 2012

I leci :)

Dzisiaj może mała recenzja ? Gdyż niestety popsuł mi się kabel USB, a więc nie mogę dodać żadnych zdjęć . Gdy tylko coś wykombinuję, to na pewno dodam . A dzisiaj chciałabym się zająć pewną pomadką, albowiem jest moja ulubiona . :)
Firma : Bebe .
Wygląd :
Cena: Ja kupuję ją za 4-5 zł. Klasyczną . Cena także zależy od smaku .

Wybór : Możemy ją znaleźć w wersji : klasycznej, waniliowej, różanej, perłowej . itd.

Moja opinia : Jest to moja ulubiona pomadka do ust . Ładnie pachnie, dosyć długo utrzymuje się na ustach . Jedyną wadą, która w niej jak na razie zaobserwowałam jest to, że straszliwie się rozpuszcza w przypływie ciepła . Naprawdę gorąco polecam . Możemy ją dostać w każdej aptece, jak i w sklepach kosmetycznych :)

Dziś to by było na tyle . Obiecuję, że zacznę się bardziej starać - myślę o outfitach . :P
Pozdrawiam :*

środa, 2 maja 2012

Okej. :D

A więc zaczynam :) Jeżeli mam zrobić jakąś wzmiankę o modzie, to chciałabym wam pokazać moje typy ubrań, czy stylizacji, które straszliwie mi się podobają .

1) Kolorowe żakiety : ) Ostatnio się wręcz ZAKOCHAŁAM ! I kupiłam sobie prawie identyczny jak na zdjęciu, pokaże następnym razem :D
2) Długie sweterki :) Także ukochałam je szczególnie w okresie zimy :D Pasują do wszystkiego, wygodne, modne . polecam . :D
3) Krótkie szorty :) Na lato idealne . :) Niedrogie, a wygodne . :P
4) Długie naszyjniki :) Sówki, aparaty i wszelkie inne wzory . :D moje skarbki . huehue . xd
5) Kolorowe spodnie :) Na lato idealne . Właśnie poluję na coś takiego :))
 Pomyśle, aby częściej robić posty z moimi typami ubrań, bo sama lubię coś takiego oglądać . :D A teraz kilka stylizacji, które mnie urzekły . :)





W następnym poście postaram się znaleźć fryzurę, do której aktualnie dążę . :) Oraz może kilka moich najnowszych ciuszków . :P Chciałabym też dodać efekt mojej pracy, gdzie zrobiłam z szarych czerwone rurki . :D dziś będę farbować - zobaczymy co z tego będzie . :)) Trzymajcie kciuki . Pozdrawiam ! ::*


poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Heloł . :*

Chciałam was trochę prosić o pomoc . :) Piszcie o czym chciałybyście czytać . :P Bo nie wiem . Moje wiersze ? Moje rozterki miłosne ? Moje przyjaźnie ? Mój zwariowany światopogląd ? Dawajcie propozycje a ja na wszystko odpowiem . :D Bo baaaaaaardzo chce mi się pisać . A mam naprawdę wiele sądząc ciekawych bardzo osobistych tematów ...

P.S Chciałam bardzo serdecznie zaprosić na mój ulubiony blog, moją inspirację . :)
/extranjera-corazon.blogspot.com/

A więc od następnego posta biorę się do ciężkiej pracy i zwierzam . :) Jeżeli zechcecie posłuchać .
Pozderki :*


sobota, 28 kwietnia 2012

Na początek ? :D

Od razu, na wstępie chciałam się z wami podzielić moimi ostatnimi myślami, a siedzi w nich taka jedna piosenka . :) " Nickeblack -Lullaby " Moi kochani, przy oglądaniu teledysku rozpłakałam się jak małe dziecko. Pierwszy raz zdarzyło mi się płakać na teledysku ! a więc naprawdę gorąco polecam . Niżej zostawiam wam link do teledysku . :)

http://www.youtube.com/watch?v=4OjiOn5s8s8&ob=av2n

Witam .! :*

No i w końcu postanowiłam zakasać rękawy i wziąć się w końcu za pisanie bloga . Mam zamiar pisać o wszystkim, ale nie zanudzać moimi kosmetykami czy ciuchami . Postanowiłam wymyślić coś oryginalniejszego . :) A więc serdecznie zapraszam do czytania i śledzenia moich niecnych pomysłów. :))